Jednostavni trikovi da se smirite prije spavanja

160722171613-man-sleeping-full-169.jpg

Direktor Centra za istraživanje spavanja Džejson Elis podijelio je nekoliko jednostavnih trikova kako da lakše zaspite.

1. Dva sata prije odlaska u krevet, izdvojite 45 minuta i napišite sjutrašnje važne zadatke. Složite listu najhitnijih stvari koje morate da uradite. Kada to završite, nećete se buditi tokom noći i brinuti da li ste nešto zaboravili, prenosi N1 Hrvatska.

2. Napravite i popis “šta sam uradio kako bi se pripremio za sjutra”. Na primjer: možda sjutra na poslu držite prezentaciju pa ste je pročitali nekoliko puta kako biste bili sigurni da nema grešaka. Ili ste možda izabrali recept za sjutrašnju večeru i izvadili sastojke iz zamrzivača.

3. Na poseban papir zapišite stvari koje ste postigli taj dan. Budite blagi prema sebi i velikodušni s pohvalama. To će vam dati vjetar u leđa i šalje jasnu poruku vašem mozgu šta ste sve uspjeli da uradite, bez obzira na nesanicu.

4. Napišite nekoliko redova o tome kako vam je prošao dan. Ako to uradite, nećete ležati u krevetu i razmišljati o događajima koji su prošli. Mozgu će onda noću biti mnogo teže da pronađe nešto o čemu treba da brine.

Izvor: Cafe Del Montenegro

Advertisements
Želite reklamu na Portalu Crna Gora? Javite nam se!

Želite i Vi da pišete za Crnu Goru? Pridružite nam se!